czwartek, 19 czerwca 2014

UPS

Tak wiem, nie było mnie tu już ponad miesiąc a wszystko pewnie przez to, że ostatnio podchodzę bardzo na luzie do tematu ubierania się. Wkładam jeansy, koszulkę, przez ramie przewieszam wciąż tę samą torebkę i w drogę...Tak już ostatnio mam:))
Myślałam już o zamknięciu bloga ale tak trochę mi szkoda, więc od czasu do czasu tutaj wpadnę.
Wczoraj u nas było dość ciepło zatem szorty i zwykła koszulka. Do tego włożyłam buty, które według mojej córki absolutnie nie pasują( dziś i ja tak twierdzę). Wiem też, że to była chyba ostatnia ich wyprawa bo poza kolorem to innych atutów one nie mają. Kurcze, a jak kupowałam je ?lat temu to tak mi się podobały...HA HA











KOSZULKA: CAMAIEU
SZORTY:H&M
BUTY: DEICHMAN
TOREBKA: NN
BIŻUTERIA: ZBIERANINA

5 komentarzy :

  1. No co Ty, nie zamykaj bloga, wpadaj choćby rzadko :)
    Super szorty i kopertówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci w niebieskościach. Ja je latem uwielbiam. Nie zamykaj bloga. Ja też rzadziej, ale jestem...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że jesteś :) bluzeczka bardzo Ci pasuje zarówno kolor jak i fason :) i widzę w tle że masz piękny ogródek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze słowami poprzedniczki, świetnie wyglądasz w takich kolorach. Szukałam podobnych spodenek na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodenki.html#1 ,są w podobne wzory tylko, że czarne. Twoja torebka bardzo mi przypadła do gustu, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw, typowo letni.
    Masz piękny ogród.

    OdpowiedzUsuń