piątek, 9 stycznia 2015

ZIMOWO

Aura u nas co prawda iście listopadowa i o prawdziwej zimie mowy nie ma. Jak ja bym chciała trochę śniegu, który przykryłby w końcu całą tę szarość. No i ten wiecznie nieustający wiatr...
Gdzie jest zima?
Oby tylko nie przypomniała sobie o nas w kwietniu:(((
Tego roku pod koniec października planowałam kupić jakiś zimowy ala płaszczyk. Mierzyłam kilka...no może kilkanaście i jedyny jaki tylko dwa w sumie brałam pod uwagę. Suma summarum nie kupiłam żadnego i nie żałuje( o dziwo). Mam dwa zimowe płaszczyki i kilka kurtek, do tego zawsze mi za gorąco więc rzadko po nie sięgam. Kolejny płaszczyk to kolejny wydatek i problem gdzie go upchnąć.
Przed świętami BN zaplanowałam remanent w garderobie gdzie wiszą kurtki, płaszcze itp. do wyrzucenia odłożyłam dwa, natomiast do pozostawienia pt. "może kiedyś jeszcze to założę" - kilkanaście. Przyniosłam worek próżniowy i postanowiłam objętościowo zmniejszyć gabaryty po czym upchnąć wszystko do pawlacza. Kilka minut z córką ubijałyśmy w worku te płaszcze i mimo naprawdę dużej jego pojemności się nam to nie udało. Zrezygnowana i wkurzona niemiłosiernie sięgnęłam po zwykły, WIELKI  worek, spakowałam wszystko i poprosiłam męża o wyniesienie tego z zasięgu mojego wzroku i późniejsze pozbycie się worka. Moja córka stwierdziła, że jest ze mnie dumna...
Czy Wy tez tak macie, że chomikujecie... Ja zawsze borykam się z problemem, wyrzucić czy zostawić? Wiem że moda wraca i często, ba nawet bardzo często  żałuję, że się czegoś pozbyłam. Z drugiej jednak strony gdybyśmy wszystko zatrzymywali to z domu zrobiłby się skład rzeczy używanych...
Dzisiaj zatem zestaw z jednym z moich płaszczy. Czarny, prosty, klasyczny...ponadczasowy.








KOMIN: STRADIWARIUS
RĘKAWICE, TOREBKA: BERSHKA
KOZAKI:LASOCKI
PŁASZCZ: NN

4 komentarze :

  1. nie jestes osamotniona jezeli chodzi o chomikowanie, ja w lecie robilam czystke i kilka olbrzymich workow wyladowalo w kontenerze, przyda sie komus napewno. Na moje nieszczescie mam duza piwnice i mam gdzie trzymac ubrania typu ''moga sie jeszcze przydac''A jezeli chodzo twoj zestaw, bardzo sympatyczny, i lubie zestawienie czerni z rozem :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komin i rękawiczki bardzo przypadły mi do gustu. Mimo tego, że to nie jest komplet to wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fleshandhide

    Fashion Leather Jackets | Celebrity Leather Jackets | Sheep Leather Jackets are Available
    at Fleshandhide.com , leather jackets uk leather jackets usa quality leather jackets.

    OdpowiedzUsuń