poniedziałek, 10 maja 2010

LAWINA KOLORU

Tak to zawsze bywa , że kiedy wpadnie nam coś w oko od razu myślimy do czego to będziemy nosic . Jeśli jakiś ciuch lub dodatek ma charakterystyczny , zdecydowany kolor to zdarza się , że następny kupujemy w tej samej barwie . Kolejny zakup to taki by pasował do poprzednich i tak lawinowo zasypujemy półki naszej szafy ciuchami w danym kolorze .
Tak było i u mnie . Pierwszy ciuch jaki kupilam z kawałkiem koloru turkusowego to maxi mini i kupiłam ja glównie dlatego , że podobal mi sie motyw na tkaninie (też tak macie ?). Kieca ta byla , a właściwie jest w kolorze brązu z elementami omawianego turkusu . Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne . Dzisiaj jedna połączyłam turkus z czernią .Elementem łączącym całośc jest torebka która idealnie kolorem gra z kiecą i butami .
A dziś nabyłam kolejną torebkę . Jak myślicie , w jakim jest kolorze?







  • KIECA : SH (PAPAYA)
  • BLUZKA :SH
  • WDZIANKO:H&M
  • BUTY:CCC
  • PASEK i TOREBKA :MS(miejscowy sklepik)
  • KORALE :CARFOUR
KOLOR NA DZIŚ:
  • TURKUS
  • CZARNY

1 komentarz :

  1. Właśnie jestem pierwszy raz na twoim blogu, zaciekawiły mnie twoje stylizacje wiec przejrzałam wszystkie i jestem pod ogromnym wrażeniem. Świetnie dobierasz nie tylko kolory jak i dodatki. Super umiesz dobrać do siebie ciuszki i na pewno będę często zaglądać i komentować, bo warto. Pozdrawiam Ciepło

    OdpowiedzUsuń