niedziela, 30 stycznia 2011

Z OSTATNIEJ CHWILI......

Oddałam buty!!!!!!!!
W jednym z poprzednich postów pokazywałam nowonabyte buty co do których nie byłam do końca przekonana.
Komentarze Wasze za które bardzo dziękuje sugerowały bym je zwróciła ale .....
Kierując się również Waszymi sugestiami zaczęłam je kompletowac z ciuchami i wówczas szala przechyliła się na ich korzyśc do czasu gdy nie zobaczyłam, że w jednym bucie widac mi jeden palec a w drugim dwa .Wówczas to już wiedziałam co zrobic .



Dziś udałam się do sklepu i zwróciłam buty. Miałam nadzieję ,że wymienię je na jakieś fajne buty ale nic mnie nie zauroczyło. Nie wróciłam jednak z pustymi rękoma. kupiłam spódniczkę i pomarańczowy lakier do paznokci oraz najnowszy numer Avanti.
A dziś pokazuje outfit w którym wybrałam się ostatnio do kina na "Och ,Karol"

Pokazuję zestaw z butami których juzż nie mam:)

I w moich starych ULUBIONYCH z ccc






SWETER:SH
NASZYJNIKI:POŻYCZONE OD CÓRKI
PIERŚCIONEK:ORSAY
TORBA:prezent ORSAY
KOLORY NA DZIŚ:
  • KREM
  • SIWY
  • DŻINS
A dzis zahaczyłam o Orsay by sprawdzic , czy są już kurteczki o których pisałam w poprzednim poście .Niestety , sporo już nowości ale kurteczek jeszcze nie ma ,buuuuu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz