wtorek, 15 marca 2011

MAM I JA

Choc od kilku dni cierpie z powodu grypy to dziś kiedy tylko dostałam przesyłke zauwazyłam u siebie coś w rodzaju "cudownego ozdrowienia". Prawdą jest, że czas oczekiwania na te buty był taki długi , ze w pewnym momencie to zaczęłam sie zastanawiac czy na pewno je zamówiłam.Niemniej jednak buty sa tak śliczne ,ze od razu zapomniałam o tych niedogodnościach.A więc MAM!!!!!!

Ostatnio zakochałam się w sukience z Reservetu i niestety kiedy zdecydowałam się , że ją kupię to w dwóch punktach tegoz sklepu jakie sa u nas dostepne sukienek tych już nie ma.Może któraś z Was wie czy można gdzieś przez internet zamówic poniższą sukienkę?



A jeśli jestem już przy sukienkach to prezentuje Wam mój niedawny zakup w naszym miejscowym sklepiku . Sukienka skusiła mnie przede wszystkim ceną (38 zł.)i krojem ukrywajacym moje sadełko.



SUKIENKA:MS
PŁASZCZ :PREZENT OD SIOSTRY
BUTY:DEICHMANN
TOREBKA,BRANSOLETY:TARGOWISKO

KOLORY NA DZIŚ:
  • CZARNY
  • CZERWONY
  • ZIELONY


6 komentarzy :

  1. Naprwde fajnie wygladasz w tej sukience, bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez się zastanawiałam nad tymi śliczbymi bucikami tylko beżowymi :)
    extra są! czekam na stylizację z nimi :)

    a kwiecista sukienka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka i piękny płaszczyk,bardzo podoba mi się ta stylizacja...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest przecudowna, bardzo Ci jej zazdroszczę!!
    Wiesz co, te sukienki w kwiatki widziałam chyba w każdym z trójmiejskich Re. I szczerze mówiąc na żywo wcale nie są takie super...

    OdpowiedzUsuń