środa, 2 maja 2012

MAJ


I znowu brak czasu na dosłownie wszystko. Musze sie zmobilizować bo w końcu mój blog dojdzie do stanu zaniku. Na kompie sporo zdjęć, ale niestety nie mam kiedy ich wrzucić na bloga. każdorazowo wmawiam sobie, że już od następnego razu będę systematyczna ale  na wmawianiu sie kończy. Dzisiaj w przeciwieństwie do większości z Was które prezentują swoje letnie już zestawy ja jeszcze w kardiganie ponieważ zdjęcia sprzed ....nie wiem, o!!!!










KARDIGAN, BUTY, KOSZULA:SH
SZAL:SKLEPIK
TORBA:NY
SPODNIE:CAMAIEU
ZEGAREK:ANDZI


A w dzisiejszym bonusie moje biżuteryjne nowości:




























I prezent urodzinowy od moich dzieci:)


6 komentarzy :

  1. Świetne połączenie kolorów :-) Ten wisior z ogryzkiem est genialny ;-)

    Zapraszam na nowe streetowe zdjęcia do BBa ;-)
    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :)
    od dawna podoba mi się ten naszyjnik ogryzek :-)

    OdpowiedzUsuń