wtorek, 11 czerwca 2013

NEON

Choć na dysku jeszcze spora część nieopublikowanych, zaległych zestawów, to postanowiłam mimo to, że będę publikować te najnowsze, a zaległe wówczas gdy nie będzie czasu na robienie fotek.
Tak więc dzisiaj premierę maja zarówno buty jak i koszulka.
Buty zobaczyłam, przymierzyłam i kupiłam. Zaraz w następnym sklepiku koszulkę i nastawiona na stworzenie nowego zestawu wróciłam do domu. Przespałam się z tym i stwierdziłam, że chyba za stara jestem na tego typu modowe eksperymenty. Andzia jednak skutecznie mnie przekonała, że nie mam racji i po ok. dwóch tygodniach od zakupu odważyłam się wyjść w tym zestawie na ulicę. Pojechałam z moim synkiem po przysłowiowe bułki do naszego miasteczka i już w pierwszym sklepie znajoma sprzedawczyni zachwyciła się moimi butami. Tak było też w następnym i kolejnym...Pani z kwiaciarni zauroczona butami wdała się ze mną w rozmowę o bucianej pasji( ONA TEŻ:))) a napotkana na chodniku koleżanka   od razu zapytała skąd? i za ile? . Kuba śmiał się, że jeżeli jeszcze ktoś o to zapyta, to on więcej ze mną nigdzie nie pojedzie. Utwierdzona w tym że buty są o.k. będę je nosić, zwłaszcza, że są mega wygodne.
A co Wy myślicie o tym zestawie?

















SPODNIE: CAMAIEU
KOSZULKA: BUTIK
KOTURNY: CCC
TORBA: GIEŁDA

NOWOŚCI

1. NEONOWA KOSZULKA 
2. NEONOWE KOTURNY

8 komentarzy :

  1. Andzia miała racje !!! Jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No buciki super:), nie dziwię się, że wzbudzały zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne polaczenie:) Sandalki mam prawie identyczne tylko cale czarne i sa mega wygodne:) Zapraszam do mnie http://oczamimlodejmamy.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie okulary to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie, bardzo udany set! SUPER!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się te koturny:)

    OdpowiedzUsuń