piątek, 19 lipca 2013

OJ, SIĘ DZIAŁO...

Oj, działo się, działo. Niestety blog zaniedbany ale wykształcenie wyższe w kieszeni.
Cudowne uczucie zmęczenia...
Zmęczenia uwieńczonego sukcesem...
I choć nieskromnie to zabrzmi to : jestem z siebie dumna, o!!!!
 Kto przeżył takie doświadczenie ten wie co czuję. Wiecie? :)
Muszę Wam jeszcze powiedzieć, że miałam wspaniałą Panią Promotor. Takich ludzi spotyka się niezmiernie rzadko, zwłaszcza ostatnimi czasy. Ja jednak miałam to szczęście, że los na mojej drodze postawił dr. Nellę. Cudowna kobieta wierząca w to, że w każdym człowieku tkwi jakiś potencjał który należy zeń wyłuskać. Ona to potrafiła. Każdą z nas utwierdzała w przekonaniu, że jesteśmy w stanie góry przenosić, że damy radę, że życie jest piękne...
Oby takich ludzi było więcej...

Niestety modowo nie realizuję się ostatnio za bardzo. Zaniedbałam się trochę przez tę naukę choć u fryzjera byłam. Obiecałam sobie, że po obronie zaraz idę pofarbować włosy, i tak zrobiłam. Co prawda zdjęć robionych po wizycie u fryzjera nie ma ale za to jest kilka starych zestawów do pokazania.
Dzisiaj debiutują koturny od Lasockiego i torebka z frędzlami. Kupione jakiś czas temu, towarzyszą mi niemal  codziennie.  Premierę ma też bluzeczka i szal zakupiony na % w H&M-ie. Szal jest rewelacyjny. Cieniowany w cudnym kolorze i do tego ze świetnego materiału. Warto kupić:)

















SPODNIE: NY
KOSZULKA: EMTIVI
BUTY: CCC
TOREBKA:CROOP
BIŻU: ZBIERANINA
SZAL: H&M
KURTECZKA: NADMORSKI BAZAR


NOWOŚCI

1. KOSZULKA BIAŁA Z DŻETAMI
2. SZAL CIENIOWANY Z H&M
3. KOTURNY KARMELOWE LASOCKI
4. TOREBKA PODKÓWKA KARMELOWA

4 komentarze :

  1. Gratuluję dyplomu. :) Zdjęcia świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest mega fajna, bo ma klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no byty świetne i gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Fajnie skomponowałaś ten zestaw - wyszedł taki ciut a'la dziki zachód ;) Buciki i torebka cudne :)

    Aż dziw bierze, że masz taką dużą córcię !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń