poniedziałek, 23 września 2013

LETNI SET

I choć jesień u nas rozgościła się już na dobre to u mnie na blogu jeszcze słoneczny klimat i letni look.
Jeżeli chodzi o nowości jesienne w mojej garderobie to niewiele ich w tym roku. Kryzys dotknął tez moją sakiewkę wiec ...Zresztą ostatnio w galeriach nie wypatrzyłam nic co by mnie zauroczyło. Co prawda w końcu sierpnia kupiłam dwie pary butków ale jeżeli chodzi o ubrania to moim zdaniem to co wisi teraz na wieszakach w znacznej mierze kopia poprzedniego jesiennego sezonu. Takie jest moje odczucie choć wiem, że pewnie wiele z Was z tym się nie zgadza:)













CAŁOŚĆ:NN
BUTY: CCC

NOWOŚCI

1.SIWA BLUZKA Z BIAŁYM KWIATKIEM
2.SIWA SPÓDNICA 



A na koniec mam maleńki bonus zdjęciowy dla mojej siostry.


  

3 komentarze :

  1. W pierwszej chwili myślałam, że to sukienka :-) Bardzo mi się podoba, zwłaszcza aplikacja na bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo sympatyczny komplet, ;))

    OdpowiedzUsuń