wtorek, 3 grudnia 2013

RĘKAWICE

Jako, że ostatnio wiele czasu zajmuje mi robótkowanie toteż nie bardzo udzielam sie na tym blogu. Wasze wpisy jednak śledzę każdego dnia i to kolejna z moich pasji której poświęcam wiele czasu a raczej to ona mi ten czas zabiera...
Dzisiaj pokazuję moje nowe rękawice coby moja siostra znów nie mówiła, że nic nowego nie pokazuję.
Mam nowe rękawice Siostro, o!!!!
Czy one praktyczne?, nie wiem
Czy były mi potrzebne?  hmmm
Ale takie ładne i tak prosiły "Weź nas" , wzięłam a raczej kupiłam sprawiając że mój portfel stał się szczuplejszy o całe 40 zł.
No i jeszcze skoro mowa o robótkowaniu czyli jednej z moich pasji to zapraszam na mój robótkowy blog gdzie możecie zobaczyć, że nie jestem gołosłowna....

http://mikarobotki.blogspot.com/

No i przy okazji wpadajcie tez na wpisy o moim gniazdku. Na razie dopiero startuję ale odwiedzić mnie możecie, ZAPRASZAM









RĘKAWICE: RESERVED

2 komentarze :