poniedziałek, 10 marca 2014

Z POPRZEDNICH SEZONÓW

Wiele z prowadzących modowe blogi robi to wręcz zawodowo publikując posty z najnowszymi trendami, nowinkami... na takich blogach wciąż pojawiają się ubrania, gadżety, dodatki z najnowszych kolekcji.  Z takich blogów można się wiele dowiedzieć, zainspirować czymś...
Mój blog to po prostu moje codzienne zestawy. Takie zwykłe, które mogę pokazać po raz enty bez obawy przed komentarzami że to już było. Moje posty są po prostu kartką z pamiętnika w którym zamiast tego co się dziś wydarzyło, zapisuję w co byłam ubrana. I tak po latach wracam np. do marca roku 2011 i lubie powspominać. Czasem dzięki temu przypomina mi się jakiś ciuch który leży na dnie szafy i o którym całkiem zapomniałam. Dzisiaj mam na sobie szal o którym przypomniałam sobie właśnie dzięki takim wspominkom.
Zatem kolejny zestaw z tym co już nie raz było:))










SPODNIE, SZAL: CAMAIEU
BLUZKA: SH
BUTY: CCC
RESZTA: NN

6 komentarzy :

  1. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    Lubię futrzaki :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo wiosennie :) pozytywnie !

    ---------------------------------------
    http://caaaudiaaac.blogspot.com/ - Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz ! piękne kolory ! Serdecznie zapraszam cię na http://mylifeinblond.blogspot.com/2014/03/jak-uszczesliwic-dwie-kobiety-naraz-w.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, to jest oczywiste że pokazujemy coś po raz enty, bo raczej mało kto zakłada ubranie tylko jeden raz:):)
    A dzisiejszy zestaw bardzo mi się podoba świetne kolorki:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Agnieszką. Ale ja zachwycam się też fryzurą.

    OdpowiedzUsuń