piątek, 6 maja 2011

MOJA ULUBIONA

No, może jedna z wielu ulubionych kiecek dzisiaj została "użyta".
Dziś byłam na probie przed Pierwszą Komunią Świętą i w ramach odstresowania się zwiedziłam Wasze blogi i zamieszczam dzisiejszy outfit.
Jak wspomniałam kieca z Camaieu to jedna z tych po które sięgam gdy nie wiem co na siebie włożyc. Tak było i dziś . Próba za próbą, dzień za dniem zbliżamy się do 15 maja kiedy to mój synek idzie do komunii. I wszystko byłoby cacy, gdyby nie zachowania naszego księdza, ale to już inna inszośc(tak mówi moja sister)



KIECA:CAMAIEU
BUTY:SB
SWETER, SZAL:SH
TOREBKA:MS
KOLCZYKI, PIERŚCIONEK:MIKA
KURTKA:ORSAY
OKULARY:BIEDRONKA

KOLORY NA DZIŚ:
  • BLADY RÓŻ
  • NUDE
  • GRANAT
Kilka wcieleń tej samej kiecy

1 komentarz :

  1. Rzeczywiście, świetna ta "kieca" ;) bardzo kobieca kieca :D hahah (najbardziej lubię swoje własne dowcipy;);)) i jak widać pasuje do multum rzeczy!

    OdpowiedzUsuń