środa, 4 maja 2011

FLORIANA

Dziś św Floriana, ale również Moniki.Tak ,obchodzę dziś imieniny. MÓJ jak zwykle obdarował mnie bukietem kwiatów i tylko pogoda zamiast dac mi prezent spłatała figla i zmroziła większośc pelargonii które niedawno posadziłam. Sumak w ogrodzie padł, magnolia co prawda i tak była licha , ale teraz to już o niej nie warto w ogóle mówic........koszmar.Mróz w maju?!
Dzisiaj pokazany outfit pochodzi sprzed kilku dni . MÓJ od jakiegoś czasu buduje altanę w ogrodzie. Zdjęcia z placu budowy......


SPODNIE:H&M
KOSZULKA, KOSZULA,KOZACZKI, PASEK:SH
TOREBKA:MS
OKULARY:ORSAY
KOLORY NA DZIŚ:
  • DŻINS
  • BIAŁY
  • BRĄZOWY





3 komentarze :

  1. fajny zwyklaczek ;) zmieniłabym tylko buty. pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia marzeń z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :)
    Jak ja bym chciała mieś taką altankę, albo chociaż ogród i ciszę i spokój... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale będzie miała altanę ! super sprawa :))
    u mnie przymrozki chyba nic nie zniszczyły,magnolia stoi i chyba OK jest :) jakoś tylko bratki mi tak posmutniały ....a reszta kwiatów stoi w salonie i czeka :)

    OdpowiedzUsuń