sobota, 27 sierpnia 2011

NOWA TORBA


Tak się złożyło, że ostatnio kupiłam kilka torebek. Juz myślałam, że mi przeszło....No, ten bzik na punkcie torebek.Jednak nie!!!!!Przerywnik w postaci butów w tym szaleństwie nie zagłuszył mojej próżności i nadal trwam w pasji kupowania toreb. Nie mogę też powiedziec, że przestałam kupowac buty.O, co to to nie.Ot, chocby dzisiaj kupiłam aż cztery pary. No dobra, nie wydałam na nie zbyt wiele bo w lumpiku, ale są śliczne.Kupiłam też dwie kolejne torby(też w lumpku). Ogólnie ostatnio moje lumpikowe łowy są bardzo udane.Tak np. dzisiaj oprócz wyżej wymienionych rzeczy kupiłam dwie sukienki,tunikę, dwa swetry, spódnicę, pasek , trzy super kamizelki dla mojej córki, oraz kilka bluzekrównież dla niej i za to wszystko zapłaciłam 120zł. Dziwnie bo kiedy jade do tego lumpka tuż po dostawie to jakoś mało wyszperam a dziś, czwarty dzień po dostawie takie cud i to w takiej ilości....Ale się rozpisałam.....
Dzisiejszy outfit z nowa torba.W rzeczywistości jest ona bardziej czarna i ma tylko ciemnozielony odcień. Na zdjęciach kolor troche przekłamany. Bardzo podobał mi się ten model i kupiłabym ją nawet gdyby była........(nie mam pojęcia jakiego koloru nie lubię).






BLUZKA,BRANSOLETY,TORBA:TARGOWISKO(ŁOWY Z NADMORSKICH WAKACJI)
SPODENKI:DIY
BUTY:LASOCKI
KOLCZYKI, PASEK:ORSAY

KOLORY NA DZIŚ:
  • FUKSJA
  • BIAŁY
  • CZARNY
  • ŻÓŁTY
  • TURKUS
  • ZIELONY?

4 komentarze :

  1. Bardzo lubię takie duże torby! Ale złoszczę się na nie okropnie gdy mam coś w nich znaleźć ;)Rewelacyjna masz bluzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń