poniedziałek, 29 sierpnia 2011

ZMIANY






Za trzy dni moje dzieciaki idą do szkoły. Zacznie się znowu wstawanie o 6.20.MASAKRA!!!!Są jednak i plusy , do południa wolny komputer i zero "mamuś, zagrzej paróweczkę", "mamuś zagraj w karty",no i wieczne kłótnie między nimi" bo on mi coś tam", "no bo ona......"Ufff
Na blogu tez chce wprowadzic nową sztę.Niestety ja nie potrafie niczego sama więc zdana jestem na mojego bratanka którego ażeby namówic na cokolwiek to trzeba nie lada cierpliwości i siły przekonywania .Tak więc w najbliższym czasie możecie byc zdziwione wchodząc na mojego bloga , ze wciąż się coś zmienia .Jak będzie w fazie końcowej, poinformuję , choc znając moja zmiennośc i i tak długo nie pozostanie bez zmian.
A dzisiaj prezentuje kolejna nowa torebke w połączeniu z butami których ostatnio prawie wcale nie zdejmuję.........

SPÓDNICA,BLUZKA,OKULARY:ORSAY
BUTY:TARGOWISKO
TORBA:NY
KOLCZYKI:CAMAIEU
BRANSOLETA:MIKA

KOLORY NA DZIŚ:
  • BIAŁY
  • GRANATOWY
  • CZERWONY
  • CZARNY
A w piątek idę na osiemnastkę.Kupiłam sobie z tej okazji sukienkę.....



3 komentarze :

  1. Fajne dodatki i zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się wcale nie dziwię, że nie zdejmujesz tych butów...
    Zmiany na blogu jak najbardziej pozytywne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń