wtorek, 21 lutego 2012

PRZYGODA ?

Niestety te buciki nadają się jedynie na tzw. suchy mróz . Przy dzisiejszej pogodzie niestety włożenie tych kozaków byłoby równoznaczne z ich wyrzuceniem.
Co prawda dzisiejszy strój był zupełnie inny niż ten przedstawiany w tym poście ale kolejne sfotografowanie czarnych spodni z NY ...po cóż to?!!!!
Dzisiaj na zakupy wyskoczyłam w TYCH butach. Okazało się, że przez nie miałam "troszku" kłopotu.A mianowicie, kiedy szłam chodnikiem obcas wpadł mi w kratkę ściekową (takie wąziutkie w poprzek chodnika) i nogę wyciągnęłam razem z kratką. Zdjęłam więc but i próbowałam uwolnić . Niestety jak ja to mówię :"ani Boże mój"!!! Poprosiłam więc pana który przechodził , on siłował sie z obcasem kilka minut (wokoło pełno gapiów). Dopiero kolejny facet mu pomógł i jakoś wspólnymi siłami uwolnili mój but z uwięzi. Koszmar, oczywiście obcas z lekka się uszkodził, no ale najważniejsze , że but odzyskałam. Jakby tego było mało to po jakimś czasie zauważyłam , że chodzę w rozpiętej kurtce z rozpiętym guzikiem koszuli w miejscu , no wiecie ...na samym biuście.
I już się nie dziwię, że gapiów przybywało:) cha, cha!!!!!!!!!!
No a teraz już set sprzed kilku dni
LEGINSY:SKLEPIK
BUTY:TARGOWISKO
SWETER:H&M
TORBA,KOSZULKA:SH
NASZYJNIK:HADE MADE

Pochwale sie dzisiaj tym co dostałam w wymiance


Ja dla mojej wymiankowej pary przygotowałam m.in. komin z szydełkowa broszką.


Resztę możecie zobaczyć na moim robótkowym blogu. Możecie też zamawiać u mnie moje tworki.
Jeżeli chodzi o ceny to praktycznie robię po tzw. kosztach ponieważ muszę zająć czymś ręce a materiały trzeba za coś kupić....więc ciesze sie z zamówień ponieważ robię to co lubię.Dla przykładu taki komin z broszką to cena 30 zł. Niestety do tego trzeba zawsze doliczyć koszt przesyłki ,kalkuluje sie więc zamówić kilka rzeczy i płacić tylko raz za przesyłkę.......:)

A już jutro rozpoczyna się Wielki Post. Macie jakieś postanowienia? Ja mam, ale pewnie znów nie wytrzymam....:(

2 komentarze :

  1. ładna bransoletka, à propos na moim blogu konkurs z bransoletą w roli głównej

    OdpowiedzUsuń