środa, 22 lutego 2012

CZAS NA......

To czego najbardziej nie lubię: muszę w końcu wybrać się do fryzjera. Włosy mam masakryczne!!!!!!Musze nadać im przede wszystkim jakiś kształt bo te które poodrastały absolutnie nie wiedza w czym gra i rosną tak jak chcą.MASAKRA!!!!!!!! Same odrosty absolutnie mi nie wadzą choć wkurzają mnie przytyki znajomych "o, kiedy farbujesz?" lub "ale juz masz odrosty...."( oczywiście nie mówią tego z zachwytem). mnie odrosty nawet sie podobają. Nie cierpie tylko odrostów u ludzi ufarbowanych na kruczo czarny a mających siwe włosy. Jest to jedna moja indywidualna opinia i nikogo nie krytykuję.
Tak więc czas na fryzjera , ale tak bardzo nie cierpię tych blisko czterech godzin spędzonych na fotelu , że odkładam to z dnia na dzień.Nie ccierpie kiedy mieszkając w tak małym środowisku jak nasze siadam na fotel i wysłuchuję plotek o wszystkich i o wszystkim....BRRRRR!!!!!Niestety wiem, że ten dzień zbliża się nieubłagalnie i wiem tez , że później bedę zadowolona lecz tymczasem pokazuję set z moimi KOSZMARNYMI włosami....

KURTKA:ORSAY
BUTY:CCC
SPODNIE:SKLEPIK
RĘKAWICE:TARGOWISKO
KOMIN:MIKA
BLUZKI,TOREBKA:SH

W ubiegłym roku pisałam o tym, że zamontowałam w domu szafe tylko na buty. Przeglądając teraz zdjęcia uświadomiłam sobie, że szafy tej w całości nie pokazywałam .Nadrabiam więc straty, choć wnętrze tej szafy dziś wypełniaja częściowo już inne buty...




2 komentarze :

  1. Zazdroszcze takiej szafy!
    Ja szukam czegos podobnego ale na wysoki polysk i do tej pory nic, kurcze.

    OdpowiedzUsuń