niedziela, 12 lutego 2012

SESJA

Tak, przede mną jeszcze jeden egzamin(za tydzień). Oprócz tego czekam na wyniki czterech.Mam nadzieje , że w poniedziałek będę mogła odetchnąć......albo uczyć sie do poprawek:(
Najważniejsze, że dzisiejsze dwa egzaminy( psychologia wychowania i psychologia rozwojowa) zaliczone na dwie piątki. HURRRRRRAAAAAAAA!!!!!!!
Dziś ok dwóch godzin spędziłam na przeglądaniu blogów ponieważ przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam zbytnio na to czasu.Mam tez kilka zaległych zestawów których nie miałam kiedy wrzucić.
Pokażę dzisiaj jeden zestawów egzaminacyjnych......


SPODNIE:NY
KOSZULA, MARYNARKA:SH
PASEK, KOMINY:TARGOWISKO
KOLCZYKI:PREZENT( HAND MADE)
BUTY:CCC

2 komentarze :

  1. sliczny kolor lakieru do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten ból u mnie też sesja w tym roku rozciągnięta wszyscy już się cieszą że mają zdane a ja dalej męcze :P świetnie wyglądasz, na egzamin pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń