piątek, 30 marca 2012

ODNALEŹĆ CZAS

Od blisko trzech tygodni zaliczam praktyki. Chodzę sobie na lekcje do klasy drugiej szkoły podstawowej, obserwuję pracę Prowadzącej i wyciągam jak najwięcej dobrego dla siebie z tego mojego uczestnictwa a właściwie obserwatorstwa.....Jakoś nie potrafię zorganizować się czasowo a tu Święta do drzwi pukają a ja? Okna mam niepomyte.....podłogi nieposzorowane a ogród po zimie jeszcze nie odkopany....Cóż, myślę że z czasem odnalazłabym się w tym wszystkim lecz na razie nie ogarniam!!!!!
Ciuchowo , zestawy stonowane, nie wyzywające i nie bardzo "modowe".Ot, taka sobie skromność bo nie wyobrażam sobie pójścia na praktykę w moich turkusiastych litach bo w naszym małym środowisku szkolnym uznano by mnie za delikatnie mówiąc nie normalną. Zresztą co do tych botków to zrobię o nich osobny wpis bo co jak co ale chodzić to w nich się raczej nie da , zwłaszcza po naszych chodnikach!!!!!!
Mój zestaw z przed kilku dni
SPODNIE:H&M
KOSZULA,SWETER, BUTY:SH
TORBA:TARGOWISKO

5 komentarzy :

  1. spodnie mają świetny kolor a już paznokcie są MEGA! :)
    pozdrawiam!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany zestaw 'do szkoły'.
    Do twarzy ci w takiej fryzurce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo pozytywnie wspominam moje praktyki w podstawówce, a także innych placówkach, w których miałam okazję je odbywać :) A ubiór do szkoły jak najbardziej odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń