niedziela, 11 sierpnia 2013

CIĄG DALSZY WSPOMNIEŃ

Ach, żeby znów być nad morzem...
Niestety szarość dnia codziennego nie zawsze nam na to pozwala. Fakt, mąż prowadząc własną firmę nie musi prosić o urlop ale niestety finanse nie zawsze pozwalają na to co by się chciało. Nie lubię bowiem jechać na wczasy i liczyć się z każdym groszem. Kiedy już jadę, to tak by móc pozwolić sobie na wszystko na co mam ochotę. Nie lubię puszkowego jedzenia odgrzewanego na wspólnej kuchence, nie cierpię wspólnych łazienek i muszę mieć tyle gotówki, by móc kupić sobie każde badziewko jakie mi się podoba na ulicznych kramikach. Jeżeli mam mniej kasy to wówczas skracam pobyt tak by choć kilka dni żyć pełnią życia i portfela. Tego roku zaplanowaliśmy, że co najmniej dwa razy wyjedziemy na weekend ale po ostatnich książkowo- ubraniowych zakupach czarno widzę kolejny wyjazd.
Książki Kuby to wydatek rzędu ok. 400zł a używanych nie mogę kupić bo Kubuś idzie nowa podstawą programową. Andzia co prawda, wydała na używane 200 zł. ale do tego dojdą ćwiczenia , repetytoria itp.
Ubrania na Młodego ostatnio kupuję na okrągło ponieważ rośnie i zmienia mu się sylwetka więc o zeszłosezonowych nie ma mowy. Ostatnio po wyjściu z galerii byłam biedniejsza o pięć stów. Kupiliśmy Kubie dwie pary spodni, koszulkę, bluzę i buty a kasa leci, a gdzie reszta ubrań? Teraz czeka mnie jeszcze zakup torby dla Andzi, plecaka dla Kuby i całej reszty drobiazgów...Andzia dzisiaj upatrzyła sobie w CCC butki. Och, cudowna jest ta nowa kolekcja Lasockiego:) Widziałyście?

No ale dosyć już o mateialno- pesymistycznej stronie życia. Dzisiaj publikuję zestaw z podróży nad morze. Spodnie są bardzo wygodne, lekko rozciągliwe świetnie się noszą i nadają się jak najbardziej na podróż. Kupiłam je u nas na giełdzie. Mam tam takie jedno stoisko, gdzie bardzo miła pani nie wciska ci na silę wszystkiego co chce sprzedać ale doradza i nie cukruje. Jeżeli uważa, że w czymś nie wygląda się dobrze to po prostu to mówi a nie upiększa by tylko sprzedać. Lubię takie podejście do klienta.














KOSZULKA: EMTIVI
RESZTA: NN

NOWOŚCI
 1. SPODNIE W PASKI
 2. SIWA NARZUTKA

BONUS



5 komentarzy :

  1. Ach te wspomnienia...
    W narzutce super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna narzutka, chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna narzutka!!! I świetne spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wyglasz w tych spodenkach! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Życzę Ci, by urlop jednak się udał. Ja tez jeszcze nigdzie nie wyjechałam z różnych powodów... Myślmy optymistycznie. Pozdrawiam serdecznie! Póki co podróżuję wirtualnie...

    OdpowiedzUsuń