poniedziałek, 19 sierpnia 2013

ZNÓW STAROCIE

Sprawdzone rzeczy są najlepsze, a że sukienka ta już nie jeden raz się sprawdziła więc postanowiła znów ją włożyć. Bardzo podoba mi się zarówno motyw na tkaninie jak i kolorystyka. Po prostu uwielbiam te kolory w takim połączeniu i dawce. Sama sukienka kiedy ją zobaczyłam kilka lat temu nie zrobiła na mnie wrażenia bo i falbana na biuście i bez ramiączek ... Niemniej jednak musiałam ją kupić bo urzekły mnie te kwiatuszki, o! Dzisiaj dodałam do niej koszulę dżinsową.
Tak więc powstał taki oto look, podoba Wam się? Nie? A mnie tak:)))
















 SUKIENKA, TORBA: NN
KOSZULA: NY
BUTY: CARRY

NOWOŚCI
1. DŻINSOWA KOSZULA Z KRÓTKIM RĘKAWEM NY

4 komentarze :

  1. sliczna torebeczka! bardzo dobrze ci w tych okularach!

    zapraszam do obserwowania - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wracać do "staroci" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sukienka z tym jeansem wygląda bardzo romantycznie ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń