wtorek, 30 grudnia 2014

PIANKOWA SPÓDNICA

Chciałabym widzieć minę mojej Sis kiedy zobaczyłaby mnie w tej spódnicy...:)))))
Od dawna podobały mi się piankowe spódniczki ale niestety w żadną nie mogłam wcisnąć moich czterech liter. W ubiegłą niedzielę pochodziłam trochę po galerii i kupiłam kilka rzeczy a wśród nich znalazła się właśnie ta spódniczka.
Kiedy coś mi się podoba i trafie na mój rozmiar to po prostu to kupuje nie zważając na opinie innych.
Wiem, że spódniczkę założę z pewnością tylko kilka razy bo jest ona bardzo ciepła a mnie wciąż jest gorąco więc nadaje się ona dla mnie tylko na wielkie mrozy...









KURTKA: CAMAIEU
SPÓDNICA: SINSAY
BUTY: LASOCKI
RESZTA:NN

6 komentarzy :

  1. Mnie się bardzo podobasz w tej spódnicy, az się uśmiechnęłam bo taka laska, że ho ho! I bardzo fajne zestawienie kolorów :)

    Pozdrawiam, życzę fajnych, ciekawych pomysłów ciuchowych w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódnica.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam fazę na czernie i szarości, więc jak dla mnie wyglądasz wprost IDEALNIE!!!!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta spódniczka, pięknie wszystko zestawione !
    Szczęśliwego Nowego Roku !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zgrabnie wyglądasz w tej spódniczce. Zapowiadają ochłodzenie, wiec jeszcze w niej pośmigasz zimą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń