sobota, 10 lipca 2010

PROBLEM Z LNEM

Kupiłam dwie pary lnianych spodni . Powodów ich zakupów było jak zwykle co najmniej kilka . Jeden z nich to ten , że ostatnio MÓJ stwierdził , że powinnam kupic sobie białe szerokie spodnie . Wiem równiez , że miał nadzieję , że będę w nich wyglądac tak jak większośc z tych zgrabnych , szczupluśkich dziewczyn które kuszą pupą odzianą w takie portki a pod portkami jedynie cieniutki paseczek stringów . I cóż fakt jest taki , że białe portki są .......no właśnie , i tylko to .
Poszłam jednak za ciosem i kupiłam również granatowe bo , Pani z miejscowego sklepiku(MS) doradziła bym wzięła dwie pary do przymiarki i .......no i zdecydowac się nie mogłam więc mam dwie pary lnianych spodni. Ostatnimi jednak czasy głównie dżiny nosiłam , więc mam problem : jakie założyc buty do takich spodni? W dwóch moich odsłonach nie pasują mi ani te , ani te. Oczywiście liczę na pomoc z waszej strony , choc tracę nadzieję na to , że zagląda tu ktoś poza dwoma czy trzema osobami . No dziewczyny, dawajcie propozycje .!!!!!!!!!!!










SPODNIE , BLUZKA: MS
PASEK :W KOMPLECIE Z BLUZKĄ
TORBA :ORSAY
BROSZKA" MIKA
BUTY :ZNANE

KOLORY NA DZIŚ:
  • GRANAT
  • CZERWONY
  • BIAŁY


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







SPODNIE: MS
TUNIKA:TARGOWISKO
TORBA : PREZENT OD MĘŻA
PASEK: SH
BRANSOLETY: DODATEK DO GAZETY
KOLCZYKI:ANDZIA
OKULARY: ? (farbują nos)
BROSZKA:MIKA
BUTY: ZNANE

KOLORY NA DZIŚ :
  • GRANAT
  • FIOLET

4 komentarze :

  1. Ja bym nosiła klapki na płaskim.Zwłaszcza do białych.Podoba mi się tunika z drugiego zestawu:)Tylko nie spinałabym paskiem(ale to moje subiektywne zdanie,bo mi paski przeważnie przeszkadzają:))A do tych białych spodni krótsza góra,to nogi się wydłużą:)Co tam stringi-powiedz Twojemu,niech sam założy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uważam, że pasują płaskie klapki (przynajmniej ja tak noszę)lub płaskie sandałki. A co do białych spodni, to jak nie lubisz stringów to Triumph wypuścił serię majtek w kolorze cielistym, które są ciete laserowo i dzięki temu nie mają wokół nogi żadnego szwu. Przez co są w zasadzie niewidoczne i nie odciskają się. A co do zagladania- ja zaglądam regularnie, chociaż żadko komentuję:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wstyd- napisałam "rzadko" przez "ż". To chyba przez ten upał:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. te drugie butki są lepsze bo bez tego paska, a pasek skróca nogę !! japonki będą fajne, albo wyższe czółenka - wtedy wersja b. elegancka !! no i zazdroszczę tej świetnej torby marynarskiej - jak mogłam ją przegapić !!!!

    OdpowiedzUsuń