czwartek, 8 lipca 2010

DŁUGIE KIECKI

Nie miałam dostępu do neta więc dziś więcej niż jeden zestaw .
Na początek spódnica która kupiłam trzy lata temu . Jest bardzo uniwersalna bo można do niej założyc prawie każdą bluzkę bo tyyyyyyyyyyyyyle ma w sobie kolorów. Ja najczęściej noszę do niej pomarańczową , może dlatego , że gdy ją kupowałam to dokupiłam do niej właśnie bluzeczkę w tym kolorze i pewnie już z przyzwyczajenia teraz sięgam równiez po pomarańcz.






KIECA , TORBA:TARGOWISKO
BLUZKA, SWETER: SH
BUTY: DEICHMAN
NASZYJNIK:MS
BROSZKA, KOLCZYKI :MIKA
KOLOR NA DZIŚ:
  • POMARAŃCZOWY
  • ZIELONY

I następny ciuch to dluga kieca jeszcze z poprzedniej dekady. Nie noszona jest zbyt często ale nie było jeszcze lata bym choc raz jej nie włożylam,i choc wspomnień związanych z jej zakupem nie mam dobrych( kupiłam ją na żałobę po mojej mamie) to bardzo ją lubię (miec) i na pewno jeszcze długo pomieszka w mojwj garderobie









KIECA, TORBA, BIŻUTERIA, OKULARY: TARGOWISKO
BUTY:CCC-LASOCKI
KOLORY NA DZIŚ :
  • BIAŁY
  • CZARNY
  • SIWY

1 komentarz :

  1. ta kolorowa spodnica piekna...w moim typie :)
    druga tez fajna,,szkoda że taka smutna...

    OdpowiedzUsuń