piątek, 27 sierpnia 2010

Z SZAFY MĘŻA

Kupiłam sobie zwierzęce leginsy kiedy byłam na wakacjach i pojawił sie problem ,nie mam ich do czego włożyc . Moja córka która ma takie same (oczywiście w innym rozmiarze)od dawna w nich biega zakładając do nich białą tunikę w czarne paski i choc może wyda sie to niemożliwe to świetnie to gra .A ja......Szkoda mi było , że leżą moje zwierzaki w szafie z metką na dodatek ,wyciągnęłam więc z szafy mężowej koszule i mam zestaw .Pochwalę się również , że moja bratowa na mój widok w tym stroju stwierdziła "no.....ale żeś wychudła..."-miód na moje serce!!!!














LEGINSY ,TORBA, BRANSOLETKA, KOLCZYKI: TARGOWISKO
KOSZULKA:SH
PASEK:MS
BUTY:LASOCKI
KOSZULA:MĘŻOWA

KOLORY NA DZIŚ:
  • SZARY
  • GRANATOWY
  • BIAŁY

3 komentarze :

  1. w zakładaniu koszuli swojego faceta jest coś fajnego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely blog and outfit

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! super leginsy!

    OdpowiedzUsuń