niedziela, 5 września 2010

NAD RZECZKĄ....

Nad rzeczką opodal krzaczka
Mieszkała KACZKA DZIWACZKA

Wszystkie szafiarki albo przynajmniej większośc wiedzą jaki dziś dzień.Ja przyznam sie szczerze , że słysze o nim po raz pierwszy raz w życiu co pewnie oznacza , że kiepska ze mnie szafiareczka. No cóż , przeczytałam na blogach i dobrze się bawiłam.
Pomysł......właściwie nawet nie myślałam ,co zdaniem mojej córki jest u mnie normalne ,po prostu wiedziałam od razu kim będę . Wszystko za sprawą MOJEGO który jak tylko widzi mnie w tej przepasce to nazywa mnie KACZUCHA .Ot,i cała historia.






Ale śmiechowa sesja.....
Nawiązuje chyba troche do bloga o którym mówiła ostatnio Gosia tutaj .Ja przeglądnęłam ostatnio ten blog i wiecie co?Super styl i bardzo odważna dziewczyna , co prawda czytac po inszemu nie potrafie , ale ze zdjęc wiele sie można domyślic .Też bym chciała posiadac taką kreatywnośc i odwagę , bo gdy moja córka odnosząc się do dzisiejszej stylizacji zapytała czy poszłabym tak do miasta odpowiedziałam , że tak ale z dużą dozą niepewności.

2 komentarze :

  1. świetna ta dziewczyna no nie? naprawdę mnie oczarowała,to mi się w modzie podoba najbardziej-luz i zabawa :)nie zawsze trzeba tak na poważnie,no nie ?
    sama widzisz jak się dziś dobrze bawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń