środa, 14 listopada 2012

MIX

Miksuję ostatnio ze sobą elementy na maxa. Zestaw bordowych spodni i karmelowej bluzki który widoczny był TUTAJ zmieniłam dodając inne elementy w tym pierścionek (nowy nabytek który b. lubię).
Co do ostatnich nabytków to za każdym razem kiedy coś kupię to później sobie wmawiam, że mam już dosyć ciuchów, że już nic więcej nie przyniosę do domu, że niby po co, że nie mam gdzie tego trzymać... i tak do następnego razu. Będąc na "obchodzie galerii" w poniedziałek kupiłam kapelusz i pięć bransoletek. Tego wieczoru też stwierdziłam, że to był ostatni raz. Niestety dzisiaj w zaprzyjaźnionym sklepiku z butami wypatrzyłam cudne botki. Cóż, poprosiłam koleżankę by dała mi te buty do przymiarki w domu i na zastanowienie się ...Idę spać z dylematem.
Tymczasem zmixowany  zestaw o którym była mowa.







SPODNIE, BLUZKA: CAMAIEU
KURTKA: PREZENT
TORBA: MIEJSKI SKLEP
BUTY: GIEŁDA
PIERŚCIONEK: CURRY
NASZYJNIK: ?
KOMIN: DIY

4 komentarze :