środa, 9 lutego 2011

BALAGAN?

Gdyby mnie kto obudził w środku nocy i zapytał gdzie jest mój czerwony szal bez trudu wskazałabym jego miejsce. Gdyby ktoś kazał mi po ciemku znaleźc w mojej garderobie turkusowego longa wiedziałabym , że leży na drugiej półce ,trzeci od góry, więc do diabła dlaczego dziś nie mogłam znaleźc moich czarnych kryjących rajstop? Czy ktoś je widział?
Założyłam więc ażurowe choc w ogóle to one mi się nie podobają i nie mam pojęcia dlaczego je kupiłam .Ale jak się zwykło mawiac " Z braku laku........" Dziś prezentuje również ostatni mój wytwór :broszka-kokarda.










SWETER:SH(ATMOSPHERE)
KOZAKI:PREZENT
KURTKA, PIERŚCIONEK:ORSAY
SPÓDNICA:CAMEIEU
BRANSOLETY:TARGOWISKO
KOKARDA:MIKA(zapraszam)

KOLORY NA DZIŚ:
  • CZARNY
  • GRANATOWY
  • CZERWONY
A koronkowa spódnica to jeden z ulubionych elementów mojej garderoby

3 komentarze :

  1. jak ja uwielbiam takie spódnice!! a rajstopy mi nie wadzą,nawet fajnie to wygląda :)

    i zastanawiam się ,czemu ja nie znałam Twojego drugiego bloga??? co za niedopatrzenie! dzisiaj go odkryłam i już pooglądałam całego.Nie wiedziałam ,że Ty taka kreatywna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...to nie bałagan tylko "złośliwość przedmiotów martwych"....czasami też tak mam, że coś mi się "chowa"...

    OdpowiedzUsuń