poniedziałek, 28 lutego 2011

ZIELONY KOMIN

Kolejna "moja " robótka. Jako że dopiero od przyszłej soboty zaczynam drugi semestr na studiach to teraz miałam troche czasu by coś stworzyc . I tak to właśnie powstał komin na drutach który dziś miał swoją premierę . Moje prace możecie zobaczyc również tutaj . Możecie też cos u mnie zamówic np: wszystkie broszki jakie widzicie na "Mika robótki" można u mnie zakupic za jedyne 7 zł. a jesli zamówicie większą ilośc zawsze dorzucam jakiś prezencik. Dośc tej autoreklamy , teraz dzisiejszy zestaw:



SUKIENKA, KURTKA:ORSAY
PASEK:SH
KOMIN, BROSZKA:MIKA

KOLORY NA DZIŚ:
  • ZIELONY
  • SZARY
  • BRĄZOWY
I jeszcze raz zapraszam na mój drugi blog.
Dziekuje również za wyróżnienie od MIGOTKI oraz od ThimbleLady.


Jako, że wiekszośc z blogów juz posiada to wyróżnienie wiec ja nie typuje konkretnych . Niech czuja sie wyróżnione blogi które mam na liście moich ulubionych.

5 komentarzy :

  1. Komin jest świetny. Z resztą wszystko co robisz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny komin !
    zapraszam do mnie , jeśli Ci się spodoba obserwuj i napisz komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie dziś wyglądasz,masz ten dar w rękach i chęci-to się liczy! ja tez robię,ale brak chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka, ale aż mi się zimno zrobiło jak Cię zobaczyłam w krótkim rękawku
    Pozdrawiam KarlaWorld

    OdpowiedzUsuń