czwartek, 29 września 2011

KONIEC LATA?

NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U mnie wciąż piękna pogoda i aż się wierzyc nie chce ,że to ostatni dzień września. Każdego ranka budze się z obawa czy aby nie było nocnego przymrozku który ściąłby moje wyjątkowe w tym roku pelargonie i rączniki

Dzisiaj zwyklaczek. Kombinezon ma odkryte ramiona wiec narzuciłam nań czarna kamizelke. Zestaw zwykły , bez udziwnień. Ot, taki na zakupy....

KOMBINEZON:ORSAY
TORBA:TARGOWISKO NADMORSKIE
BUTY:CCC
NARZUTKA:SH
BRANSOLETKA:RESERVED

KOLORY NA DZIŚ:
  • CZARNY
  • WRZOSOWY
  • KWIATUSZKI
A dzisiaj mój mąż wrócił z pracy i przywiózł mi nowa torebkę....Fajna niespodzianka.....

2 komentarze :

  1. U mnie w sumie końca lata także nie widać, i bardzo mnie to cieszy! Świetny ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką masz śliczną sukienkę! Przepiękna! I ogród piękny, uwielbiam takie altany :) A co do kamizelki to posiadam bardzo podobną :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń