poniedziałek, 2 stycznia 2012

"SCHUŚĆ"

"SCHUŚĆ"pewnie już mi się nigdy nie uda. Mimo wszelakich prób podejmowanych kilkanaście razy waga niestety każdorazowo wskazuje więcej.Cóż począć jak słodkie ciasteczka mamią i obiadki dobre robię no i próbować ich trzeba podczas gotowania i rodzinka lubi zjeść a ja przy nich.....i wytłumaczeń tyle a jedno właściwe to OBŻARSTWO!!!!!!!!
Trzeba więc patrzeć na takie zdjęcia jak poniżej i mieć świadomość że nie wygląda się dobrze albo przynajmniej nie tak jakby się chciało. MÓJ twierdzi, ze w takich ciuchach wyglądam ładnie a według mnie to wyglądam jak własna babcia. Czasem jednak a raczej często gdy razem wychodzimy ubieram sie tak by Jemu się podobać i to jest właśnie ten dzień.

SUKIENKA:SH
GOLF:GIEŁDA
BUTY:CCC
TORBA:NY
Skoro pokazuję choinkę z naszego CH to w bonusie moja tegoroczna domowa choinka-biało-srebrno-zielona.

3 komentarze :